jungletree

Busy day

Kategori:

Jag har gjort massor idag! Typ... Jag vaknade värsta sent och fick ganska snabbt ett samtal från min syrra som undrade om jag ville äta lunch. Så jag, min mamma och hon åt lunch på indiska restaurangen. De hade Dal Palak idag också :D
Efter det så hade jag tid hos kiropraktorn och det gick bra :) Det är inget större fel på mig, bara lite stel och ojämnt tränad bara. Mitt högerben är så mycket starkare än mitt vänster! xD Men han lyckades iallafall få det att knaka till ordentligt i ryggen. Men jag dog inte så jag tror att jag klarar mig :)
När jag sen kom hem var det dags att städa, på riktigt. Jag diskade, städade, vädrade allt, slängde mitt täcke som läckte dun och torkade av allt. Det var så skönt! Jag gick sedan på Hemtex och köpte ett nytt duntäcke och en kudde. De har rea nu på duntäcken upptäckte jag också så jag fick ett jätteskönt duntäcke som kostar 1800 för 1000 istället :D
Så jag ser fram emot att sova ikväll!
Nu ska jag ta det lugnt och typ äta godis som jag köpte när jag handlade idag. Jag hittade min fjärrkontroll också, den har varit borta i typ 1 vecka, så nu kanske jag kollar på TV xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: