jungletree

VALBORG

Kategori:

Nuuu! Sorry för fördröjningen. Hoppas det var värt väntan ;)
På vägen till Rålis:
Asså mitt hår blåste till en mittbena... Thanks for that Mr. Wind... Men de andra 2 var fina så jag offrade mig för deras skull ;)

I Rålis:
Picknick! Jag hade med mig bomullsrondeller för att jag äntligen skulle fixa mina naglar. Det blev inte så jättefint haha. Jag visar dem imorgon. Mer mat fanns även men den hamnade aldrig på bild.


Mitchell blev trött.

And I turned into a stalker....
Sen hade jag typ inga fler bilder. Min mobil dog efter detta typ bara för att jag försökt ladda upp ett inlägg här i flera timmar. Så så blev det med det!
Vi gick iallafall ut sen och blev överraskade över dålig musik på Fried Rice! Det har aldrig hänt förut! Men vi hade kul ändå :)
En riktigt rolig valborg hade jag iallafall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: