jungletree

Solpauser

Kategori:

Jag behövde inte gå till skolan idag så istället åkte jag hem till pappa. Jag åkte hem till honom ursprungligen bara för att slippa sitta i min lilla lägenhet. Jag tänkte att jag skulle jobba bättre med lite mer plats och så. Men sen var det ju så soligt ute... Och varmt. Så mellan arbetsvarven har det sett ut såhär.
Är jag brunare än igår? ;) Jag har faktiskt fått lite färg! Inte så mycket på benen dock tror jag...
Jag har jätteproblem med den här hemsidan vi ska göra i skolan! Jag sitter typ fast. Jag har gjort en struktur som är helt okej men jag känner mig liksom inte riktigt nöjd... Ni vet när man liksom inte rikigt får till det bara? Det som mest irriterar mig är färgerna, även om jag inte borde tänka på dem nu. Men det är så svårt att låta bli! Usch, jag tror jag behöver mer paus! haha
Nu är solen borta så pausen nu består av att äta. Jag tror att jag har glömt att äta idag så nu ska det bli riktigt gott!
Nej, jag har inte glömt bort valborgbilderna. De kommer senare när jag har lite mer tid och en sladd till mobilen haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: