jungletree

Redovisning

Kategori:

Hejsan!

Vi har precis redovisat projektdefinitionen i projektledningskursen så nu är snart den här kursen slut. Det är tenta på onsdag men sen blir det inge mer. Jag kommer typ sakna läraren, han har varit så bra och är jättesöt! Asså söt som i snäll inte som i söt söt.

Jag var nervös innan redovisningen! Det har jag inte varit på jättelänge! Men så fort jag började prata så slutade jag vara nervös så det var skönt :) Jag känner hur jag måste bli mer medveten om hur jag är när jag redovisar. Asså jag vill inte se mig själv och jag vill typ inte få feedback, men jag vill ändå veta hur jag är när jag redovisar haha. Usch jag vet hur skumt det låter men så är det!

Nu blir det att lyssna på de sista redovisningarna och sen tentaplugg. Och sen är det dans idag också! Jag tror att det är typ 2 eller 3 gånger kvar bara. Jag kommer sakna dansen faktiskt, det är roligt! Jag ska definitivt ta en danskurs till i höst :)

Ännu ett kort från i lördags :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: