jungletree

Lost in the World

Kategori:

Jag råkade somna kl 7 medan jag jobbade. Så jag vaknade kl 8 och var lite halvt förvirrad och bestämde mig för att laga mat. Det jag hade planerat att äta var morotsbiffar med klyftpotatis och örtkeso så det blev det. Jag har aldirg gjort den förut så jag måste jobba lite på kryddningen men det blev faktiskt väldigt gott ändå. Så nu ligger jag trött och mätt i sängen och funderar på att bara gå och lägga mig. Jag vet inte varför jag är så trött men det är möjligt att det är för att skolan börjar ta slut och jag kan slappna av.
Anyway! Här får ni lite eye candy and ear candy.
Kanye West håller inte tillbaka. Han släppte den här några dagar innan No Church in the Wild videon. Även detta en bra video!
Kanye West ft. Bon Iver - Lost in the World
Jag gillar dansarna jättemycket! Hon tjejen med kort blont hår är fantastisk. Hennes rörelser är så coola mot slutet, när de typ slänger med armarna. Hon gör det liksom mycket mer än de andra även om de andra gör det väldigt bra. I like this.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: