jungletree

Inga strumpor

Kategori:

Idag var sista dansen för terminen. Det var sjukt jobbigt och jag svettades som en häst men det var väldigt kul! Jag vill ta streetfunk nästa termin igen. För det första är det en väldigt rolig dans och för det andra är Damon Frost en jättebra lärare. Jag har lärt mig hur mycket som helst och jag har blivit så mycket bättre! Loved it!

Fantastiskt väder idag btw! Jag ville bara sitta ute och bli brun. Men det krävs mycket skolarbete nu i framtiden så jag får vänta tills 7e juni. Eller ja kanske lite innan dess. Det kritiska momentet är sista juni då vi ska ha en stor redovisning, efter det kommer det nog bara flyta på :) Yaay sommarlov!

Såhär såg jag ut efter dansen idag. Nej jag har inte blött ner mig, jag var så svettig när jag gick därifrån!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: