jungletree

De är tillbaka

Kategori:

Kom precis hem efter en lång skoldag och sedan lite möten typ. Det har varit en väldigt trevlig dag men nu är jag så trött! Jag har såklart jobb att göra så jag ska försöka göra det snabbt för att sen gå och lägga mig tidigt :) Det brukar dock inte alltid bli som jag planerar... Så wish me luck!

Jag och fotografen har iallafall bestämt en massa roliga bilder vi ska ta. Det känns jättespännande! Så nu ska jag bara öva en massa poser ;)

Tatueringarna har gjort comeback på mig. Det känns faktiskt konstigt betryggande att ha dem där igen, det är typ som att jag har saknat dem!

Jag gillar särskilt diamanten faktiskt. Jag skulle nog aldrig kunna skriva något för jag tycker att ord kan byta meningen så snabbt och så drastiskt. Men seriöst så älskar jag typ diamanten! Jag ska försöka att komma ihåg att rita den åt andra hållet dock. Men det är ju självklart lättare att rita den mot sig själv ;)

På bilden ser ni även mattlacket som jag köpte igår på H&M! Jag gillar det faktiskt men man måste välja en färg som ser cool ut när den är matt. Jag valde en lagom bra mörklila färg eftersom jag inte hade någon svart. Men så fort jag införskaffar en svart får det bli att prova att göra det matt. Det tror jag kan bli riktigt snyggt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: