jungletree

Appen hatar mig...

Kategori:

Holla!
Jag trodde inte det var såhär illa men Blogg.se appen har verkligen bestämt sig för att hata mig. Jag får inte skriva någonting utan den bara hänger sig och sen dör den. Det är inte fel på några andra appar utan det är bara den... Jag fattar ingenting! Men det betyder iallafall att jag inte kommer kunna blogga så mycket. So that really sucks!
Plus att jag totally glömde bort valborgsbilderna när jag kom hem! Och nu låter det som att det är värsta grejen, det komemr typ vara värsta tråkiga bilder haha. Men ni ska få se dem iallafall! Idag! Meeeen lite senare ;)
I brist på annat så tog jag en bild på mig själv just nu när jag sitter i skolan. De andra tog kafferast och jag fick bli datorvakt så då passade jag på att blogga lite.
Ttyl!
Har på mig min egenblekta jacka! Har jag visat den för er? I think no... Jag tar ett kort sen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: