jungletree

20/5-12

Kategori:

Sorry för att jag typ är världens sämsta helgbloggare! Jag vet inte varför riktigt men jag kommer inte på nåt bra att skriva på helgen.. Btw, holy shit det är 20 maj! Snart juni! Det har gått sjukt fort!

Idag har jag iallafall varit på möte om lite hemsidor jag ska designa. Det var ett bra möte och vi bestämde bra grejer så det var skönt :) Nu är jag på väg hem och ska förmodligen bara plugga idag. Jag pluggade igår och fick en del gjort men nu måste jag skriva typ förklarande texter till mitt arbete. Det är inte lika kul som att rita grejer så det tar emot lite...

Jag kunde inte låta bli att köpa glass idag. Bästa vädret! Tycker att bilden fångar vädret på ett trevligt sätt utan att solen överhuvudtaget är med. Solglasögon, glass och en tatuering. Vad tatueringen har med någonting att göra vet jag inte men den är cool så jag kände mig tvungen att nämna den ändå ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: