jungletree

Rent och fint

Kategori:

Efter att ha ätit pizza igår så åkte vi hem till mig bara för att hänga. Då började min syster städa istället och nu är det så rent och fint här! Jag hade för mycket grejer och jag fick ingen bukt på det så jag behövde verkligen hennes hjälp. Det är så skönt att vakna till ett helt rent hem!
Vi funderade igår kväll om vi skulle åka till IKEA idag för att köpa lite förvaring till mig och kanske några hyllor eller nåt. På så sätt kan vi skapa några lösningar så att jag lättare kan hålla det såhär längre. Men for real, så skönt!
Den här låten kom precis på på min iPod så ni får den också ;)
Drake - Headlines
Jag gillar verkligen this beat!

Kommentarer

  • f4nny säger:

    den här låten, jag blir knäsvag!

    2012-03-20 | 23:42:12

Kommentera inlägget här: