jungletree

New Boyz

Kategori:

Såg New Boyz på PURE igår. It was fun. Well kinda fun haha.
New Boyz var faktiskt inte så bra... Asså fine, deras uppträdande var väl helt okej men de var ganska borta if you know what i mean. Så jag vet inte, deras uppträdande va inte awesooome liksom haha. Och de spelade inte I Don't Care which is one of my favourite songs... Så jag hatar dem lite för det ;) Men det var ändå kul att vara där och Legacy gick ut i publiken for a while och stod typ 10cm ifrån mig. That was cool! haha
Det som typ var mest konstigt var att typ ingen kunde deras låtar! Asså alla kunde kanske en låt och resten var okända för dem. Det verkade så iallafall men vad vet jag :P Så jag tyckte lite synd om dem då. För det var inte så mycket folk där heller... Men de uppträdde ju inte så länge så i guess they don't care haha.
Min outfit kommer upp lite senare men så länge får ni lyssna på I Don't Care som plåster på såren.
New Boyz - I Don't Care
"Ever been to that space museum? Well my dick's just like that telescope" haha so great.

Kommentarer

  • ur lover :):) säger:

    hahaha legacy was hot (A) I liked him a lot ^^ så han gjorde typ hela grejen mkt bättre :D

    2012-03-01 | 15:52:25

Kommentera inlägget här: