jungletree

GIF

Kategori:

Godmorgon!
Jag behöver tydligen nu för tiden bara sova 8 timmar. Jag veknar seriöst typ exakt 8 timmar efter att jag går och lägger mig... Det är så ovanligt för mig! Förut sova jag liksom 10, 11 timmar. Men det är trevligt att ha långa dagar så i'm not complaining.
Idag har jag typ fullspäckat schema. Först ska jag göra klart skoluppgiften som jag inte riktigt gjorde klart igår... Jag skyller på vädret. Sen ska jag till skolan och ha redovisning och efter det kommer en kompis hem till mig och vi ska umgås och prata hela kvällen. Det känns som en trevlig fredag!
Jag fick tillbaka min GIF-kärlek igår och började skapa nya sorter. Förut har jag bara gjort slängkyssar typ men nu gav jag mig ut på okänt vatten och gjorde en wink. Haha jag är på riktigt sämst på det. Min kompis mobbade mig så jag var tvungen att öva. Jag är numera mycket bättre! Jag säger dock inte att det är bra.
Det kanske kommer upp någon mer GIF senare idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: