jungletree

Coal N' Terry Vintage

Kategori:

Coal N' Terry Vintage har typ coolaste shortsen ever. Jag gillar hur de stylar sina modeller också!
Jag funderar på att göra nåt liknande med mina turkosa byxor. Jag vet inte om jag har visat dem men jag köpte ett par höga, turkosa byxor second hand och de sitter inte så bra i knäna så de ska bli shorts till sommaren. Det skulle kunna bli coolt att slita dem, sätta dit lite nitar och kanske t.o.m. bleka dem. Eller så gör jag det med de där som kostade 5kr som jag köpte i helgen. Iallafall så tror jag att lite klorin och nitar står på inköpslistan.
Btw, vet någon var man kan hitta linnen som typ kattlinnet på bilden ovan? Liksom lösa med typ ingenting under armarna. Så snyggt till högmidjade shorts! Och till mina Dr. Martens! ;) Ville bara få in dem på nåt sätt haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: