jungletree

Too cold

Kategori:

Såhär ser jag ut idag. Om det var sol ute haha. Och jag måste självklart sätta på mig mer kläder för att det är kallt ute haha Men jag längtar till våren! So tribute to that!
Jeans - Cheap Monday, Crop Top - H&M, Väst(grå) - JC, Jeansväst - H&M, Solglasögon - Oakley, Mössa - The Hundreds
Läppstift - Maybelline (Pink Punch, no 175)
Det går inte riktigt att se eftersom bilderna är såååååå ljusa men Jag har även rosa ögonskugga. Tyckte att det skulle vara trevligt att vara lite tjejig idag :) Iallafall i ansiktet haha. Det här läppstiftet är mer Barbie-rosa än det jag hade igår och jag tycker bättre om den färgen. Den skiftar inte i guld som den andra. Dock håller den från Dior fantasktiskt bra! Maybelline har inte riktigt samma kvalitet, men ett trevligare pris!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: