jungletree

Klippt och klart

Kategori:

Nu är jag äntligen hemma! Jag har varit där i 11 timmar idag... That's craaay! Men jag fick en massa produkter och mitt hår blev coolt :) Jag ser dock väldigt trött ut. Mostly because I am haha. Men jag tänkte att jag ändå skulle visa hur jag ser ut just nu.
I'm so gonna do this makeup again! Det är värsta fint! Jag ser dock ganska mycket ur som en docka, vilket är lite läskigt. Men det blir coolt till håret! :)
Han killen som did my makeup har tydligen även sminkat killarna i Gossip Girl ;) That was cool to hear!

Kommentarer

  • ur lover :):) säger:

    woooah u do look like a doll! great nu kan vi vara "söta" tillsammans XD (jag kan se dig säga ewww right now....)

    2012-02-28 | 22:00:08
  • ur lover :):) säger:

    men det var värsta fint! :D

    2012-02-28 | 22:00:23

Kommentera inlägget här: