jungletree

Dagens

Kategori:

Idag har jag sett ut såhär;
Jag är värsta bra på att se rädd ut! haha
Sminket är typ detsamma som jag hade en annan gång. Jag har grundat med beige, sen lagt en ganska mörkbrun glittrig ögonskugga i the crease och rundat av den i slutet av ögat. Sen fyllde jag i lite längst ut i kanterna med en matt mörkbrun bara för att ge det lite extra djup. Läppstiftet är Maybelline Fatal Red (530).
Jag tyckte att det jag hade på mig var så tråkigt så jag valde att pigga upp det med an massa smycken. Halsbandet är kedjan från Carlings som jag tjatar om. Blåa ringen från H&M, krokodilen från Åhléns och silver ringen från Accent. Tröjan är från Urban Outfitters :) Och självklart den obligatoriska mössan haha. Jag ska dock vara hårmodell på söndag och måndag så då kan jag äntligen sluta ha mössa på mig hela tiden! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: