jungletree

10 Feb 2012

Kategori:

Detta har varit en trevlig dag. Jag har inte gjort så särskilt mycket men jag har haft kul ändå. Kl 9 (på kvällen) fick jag för mig att gå ut och ta en promenad haha. Det var faktiskt skönt även fast det var kallt och det var väldigt avslappnande att få lyssna på så mycket musik. Jag har så mycket bra nu att jag har svårt att välja vad jag ska lyssna på! Lyxproblem!
Såhär såg jag ut innan jag gick ut. När jag kom hem sminkade jag dock ena ögat (random jag vet haha) för att öva upp mina sminkfärdigheter och såhär såg det ut efter lite redigering. Visst, kameran på datorn är bra för att vara på datorn men det kräver lite jobb om man ska få till en bättre bild. Photoshop jobb dvs!
Synd att man inte ser ögat så mycket för det blev coolt. Läpparna älskar jag dock! Men tyvärr ser det bara bra ut på bild haha. Jag har målat så mycket utanför att jag i verkligheten ser ut som en clown typ haha. Men jag är sjukt nöjd men hur det såg ut på bild faktiskt! Inte alls vad jag förväntade mig!
Jag inspirerades av denna bild i både sminkning och redigering.

Kommentarer

  • EY! säger:

    lyssna ta av dig min mössa....

    2012-02-11 | 06:19:41
  • ronja säger:

    fin blogg :]

    2012-02-11 | 16:27:39
    Bloggadress: http://justmello.blogg.se/

Kommentera inlägget här: