jungletree

Snacks

Kategori:

Dansen gick ganska bra! Jag var inte sämst och ibland klarade jag svåra saker. Haha jag vet att det inte låter som världens bästa gång kanske men jag är nöjd! Jag är så dålig på att ta koreografi att det är löjligt så när jag nästan kan något är det jättebra. Jag har dock blivit mycket bättre på att ta koreografi så med lite mer övning så kanske jag kan bli bra :)

Såhär har min tågresa sett ut. Jag är så hungrig just nu att jag typ kan äta vad som helst så som tur är hade jag köpt lite snacks innan. Och så kan jag informera om att jag har haft sönder mina hörlurar igen... Jag förstår ute hur jag lyckas! Det känns som typ tredje gången på tre månader eller nåt! Okej, det är överdrivet men ändå! Tur att Koss har livstids garanti :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: