jungletree

Nostalgia, Ultra

Kategori:

Holy f*ck Frank Ocean is good! Jag kan inte sluta lyssna på hans mixtape Nostalgia, Ultra. Det är så mycket olika känslor som gås igenom på hela albumet. Och övergångarna mellan många låtar är typ ljudet av någon som byter ett kasettband i en bandspelare. So awesome.
Frank Ocean - There Will Be Tears

Frank Ocean - We All Try
"I believe that marriage isn't between a man and woman but between love and love"

Frank Ocean - Lovecrimes
Det här är bara några random låtar på albumet. Jag tänkte först bara ta en men sen kunda jag inte sluta haha. Asså lyssna igenom albumet! Alla låtar frambringar liksom känslor och man förstår vad han sjunger om på ett sätt som man själv inte hade kunnat uttrycka det. Jag vill se honom live nu! Plus att jag då NÄSTAN skulle kunna säga att jag sett OFWGKTA live ;) Haha jag kommer aldrig våga gå på en riktigt konsert med dem så jag tycker att Frank Ocean borde räknas! OFWGKTA är den gruppen som bl.a. Tyler, The Creator är med i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: