jungletree

Färgglatt

Kategori:

Godmorgon!

Jag är i skolan nu och jag känner att jag inte är helt frisk ännu men jag vill inte missa mer i skolan. Så då får man gå dit ändå :)

Igår kväll målade jag om mina naglar så nu går jag runt med jätteglada händer! Ringfingret är väldigt neonrosa och lillfingret ska tydligen lysa i mörkret! Jag vet inte om det måste va sånt där ljus för det eller om det lyser i mörkret liksom. Fast jag tror iallafall inte att jag såg det igår i mörkret. Haha nu känner jag mig dum som inte kollade!

Det gula är ett sånt där billigt märke från Kicks, det blåa från H&M och det lila från Urban Outfitters. Det rosa har jag faktiskt ingen aning om var jag fått det ifrån och inte heller det gröna som ligger under glow in the dark grejen. Jag var tvungen att ha nåt under för det var väldigt tunt. Glow in the dark kommer iallafall från Hot Topic i New York.

Asså herre Gud! Mobilblogg appen är sämst! Den vill inte publicera mitt inlägg idag :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: