jungletree

Choklad och soffor

Kategori:

Goddag!

Vilken fin dag det är idag. Jag vet, jag säger det typ varje dag men det gör mig glad så jag tänker fortsätta sägs det!

Igår efter födelsedagen gick jag ut och drack lite vin med my friends. Bilder från det kommer upp lite senare idag :)

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att typ vakna och nu är jag på väg till Mio för att kolla på soffor med min mormor. Hon har ju precis flyttat så nu är vi i inredningstagen!

Blev bjuden på hemmagjorda praliner också. Det är min kusin som har gjort den och de var jättegoda! Jag trodde att hon hade köpt den någonstans för de ser så proffsiga ut! Det är två tryfflar, den ena med kardemumma och chili och den andra med salt och mandlar tror jag. Och sen var det någon kaffegrej och den nere till vänster var någon jättegod hallonsmet. Very cool!

Brickan har även min syster gjort. Creative family!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: