jungletree

11 Apr 2012

Kategori:

Godmorgon!
Jag vaknade på riktigt för en halvtimme sen. Jag mår mycket bättre men är fortfarande inte frisk. Jag valde att stanna hemma idag för jag vill inte vara med om igår igen. Usch man ska inte gå ut när det blåser och regnar ute om man har feber... It kinda sucks!
Nu ligger jag bara kvar i sängen och dricker oboy. Ska kolla om det finns nåt på tv eller om jag vill se någon film. Det kommer förmodligen sluta med att jag bara pendlar fram och tillbaka mellan Facebook, Twitter och Tumblr. Det brukar bli så.
Jag hade jättesvårt att sova igår. Jag hade så mycket tankar som for genom huvudet, många av dem inspiration till klädesplagg. När jag blir frisk och får lite tid över ska jag nog försöka förverliga dem så look forward to that people! ;)
Random bild från efter att jag hade varit på IKEA. Drickan är därifrån nämligen haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: