jungletree

Sociala Medier

Kategori:

Jag kom precis hem från en föreläsning om Sociala Medier på Drivhuset i Söderälje. När jag hörde om den tänkte jag typ, "Ja jag vet, det finns Twitter och Facebook. Man kan finnas där...." Men omg was I wrong! Det var värsta kul! Hon som föreläste var jättebra och sa intressanta saker. Hon hette Sara Någonting.. Sorry for the bad info... Men hon var riktigt bra! Vill ni lyssna på en bra föreläsning, lyssna på henne!
Jag försöker bli aktiv på Twitter men det är typ svårt. Och Facebook gillar jag mest bara att titta omkring på... Men jag la ju nyss upp en film på youtube ;) Jag känner mig värsta stolt, den har 8 views! :D Och typ 5 av dem är mina xD Men jag tänker inte erkänna :)
Freakin hot!!!!!!!!!!!
Jag vet att fotot inte har med nåt att göra men jag ville bara dela med mig av hennes hotness :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: