jungletree

Mystiska plastkulor

Kategori:

När jag kom hem från träningen och skulle duscha hittade jag såna där plastkulor i sport-bh:n, how did they get there? xD Jag hade på mig en t-shirt, en polotröja, en t-shirt till, en underställströja och sen en overall jacka. You see why i'm asking? How? xD
Det här var den jag använde idag :) Från HM. Dom har riktigt snygga och billiga sport-bh:ar faktiskt! Och det är ju typ inne this season också ;)
Alexander Wang gjorde denna och det skapade mycket buzz! Men jag kan faktiskt förstå det, sportmodet känns väldigt aktuellt. Man har liksom lust att klä sig bekvämt nu, och vad är inte bättre än sportkläder? Jag håller med om att det faktiskt är riktigt snyggt med en enarmad sport-bh såhär. HM kommer väl med sin version snart ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kappahl tror jag det är som har en sån!

    2011-03-12 | 19:27:18

Kommentera inlägget här: