jungletree

Fun and cool

Kategori:

Tänkte visa lite nya inköp jag har gjort :) Jag har känt i några dagar att jag behöver nya saker, för att pigga upp lite.
En klänning från en loppis som sitter perfekt! Det finns snören på sidan så att man kan knyta den i ryggen och jag älskar hur den är i två färger!
Den rosa kavaj (färgen är rätt på den nedre bilden) hittade jag på samma loppis! Den sitter också som att den var gjord för mig och färgen är fantastiskt rolig! Hjälper till att pigga upp vad som helst ju :)
Jag var ute efter ett par sandaler men jag tycker att de är så himla obekväma och platta. Hittade dock dessa och kom på att man kan köpa såna där mjuka hälinlägg att ha i. Det fungerar utmärkt! Då kan man ju köpa alla snygga sandaler men hittar! Dessa är från Scorett och kostar ca 300 :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: