jungletree

Egen tygväska

Kategori:

Jag var ute och cyklade idag i solskenet och hade det bra när min tygväska fastnar i cykelhjulet!!! The horror!
Ingen större fara skedd men det blev hål i min fina tygväska från Caliroots! :( Ustället för att tvinga Filip att ta en ny nästa gång han går dit kom jag på den smarta idén att trycka upp min egen! jag har en bild som jag verkligen skulle vilja trycka upp. Min kompis ritade den till mig för två år sedan och jag känner att jag måste göra något med den!
Är han inte söt???
Problemet blev nu att hitta ett ställe där man kan trycka upp endast 1 väska, där väskan är snygg och vit och man kan placera trycket på ett bra ställe. Alla sidor verkar tro att man vill placera bilden typ mitt på väskan... Let me tell you something, that's not true! Dessutom vill jag att bilden ska vara stor (A) Och så måste mäskan typ se ut som min förra också (A) Haha so good luck to me!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: