jungletree

I hear angels singing

Kategori:

Aaaaaaaaaaaah (<--- angel music)
Jag vet inte om det här är CL eller Bom från 2NE1, men who cares because her hair is amazing!!!!!!
I love these ppl stylist! Deras hår är alltid värsta snyggt, de har alltid på sig Jeremy Scotts adidaskläder och de är alltid snyggt sminkade! Awesome! Dom har tydligen någon serie också där de själva filmar delar ur deras liv typ och då såg jag att de gå runt med Jeremy Scotts kläder även i vardagen. Lucky/Cool bastards!
Iallafall, det här håret medverkar i videon Can't Nobody;
2NE1 - Can't Nobody
Värsta bra låt! :D Jag verkar ha hamnat i nån sorts 2NE1 bieber fever just nu så vi får se hur länge det håller i sig ^^ <--- somehow it feels wrong to make those smileys when you're listening to asian music... It's a little too much all at once... Och så ska jag och Som gå ut på fredag! How will I survive?? ;)

Kommentarer

  • Monika säger:

    Jag är en stor fan av dom! Kul att du gillar dom! :)

    2012-08-24 | 18:43:38

Kommentera inlägget här: