jungletree

Födelsedag!

Kategori:

Jag fyllar år idag :D Tänk att jag blir 20! Jag är liksom inte tonåring längre... That's weird!
Har haft en bra dag! Jag har inte gjort någonting nyttigt alls :) Jag blir firad av familjen först på söndag och jag har inte ens orkat organisera nåt för kompisar (A) Jag ska dock ta mig i kragen (<-- Wow maybe you get more Swedish when you're older :D) och fixa nåt! So friends, look out! A birthday party might be coming your way soon! ("soon" meaning any time, not necessarily being any time soon :))
Jag tror att jag och Filip ska gå ut och äta lite snart dock :) Om det inte blir för sent... Haha mitt liv är och har varit lite sorgligt idag xD Men jag ser det ändå mer som min födelsedag på söndag än idag, det är ju liksom då jag får presenter ;)
Wow, remember when I had red hair? That feels like a long time ago!
Okej nu börjar jag bli för random, TTYL!
PZ! (which stands for peace)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: