jungletree

TNG

Kategori:

Jobbade på TNG idag igen :)
Vi packade reklam idag som vanligt. Reklamen var utformad som ett Alla Hjärtans Dag kort :D Det var jättefint! Vårat arbete såg ut som följande; Vik kortet, stoppa i ett visit-kort, håll reda på vem som står på visit-kortet, klistra på en etikett som är speciell för personen på visit-kortet, lägg allt i en påse och klistra igen påsen! Efter att vi 3 som jobbade nu har gjort ca 850 st så känner jag mig ganska duktig på den processen faktiskt ;)
Men det var roligt som vanligt att jobba där och även om vi va där verkligen hela dan så gick det väldigt fort :)
It's been a good day!
Och så var jag på rean på Weekday också :) typ jättebra rea!! Hittade en cool tröja som jag kanske ska ha på fredag när vi ska ut. Den e beige så den e inte jättespännande men jag tror jag kan göra den snygg ;)
Visar kanske upp den någon dag när jag blir ambitiös.
PZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: