jungletree

Birthday and dance

Kategori:

Igår var jag som sagt på Street Star. Det var roligt! Jag gillar verkligen att kolla på alla dessa talented ppl som gör det de verkligen tycker är roligt! Man blir så avundsjuk på något sätt! Tyvärr tog jag ju då inga bilder men om ni går in på denna blogg så finns en massa bilder därifrån :) Jag är t.o.m. fotografen till bilden på Benny Ninja ;)
Vi firade även min syster idag med tacos och jättegod tårta. Allt var såå himla gott och vi hade jätteroligt :) Fick öv upp mina photoshop-skills på en bild som min andra syster ska ha till jobbet också. Det är roligt att kunna en del i photoshop faktiskt, so thank you school for that!
I present av mig, mamma, min syster och min mormor fick hon iallafall dessa fina koppar, 2 av varje, tekannan och 4 st underlägg som jag inte ar någon bild på.

Allt från Indiska (klickbara bilder)

Tekannan, som ser ut som en elefant, är så himla söt! Och hon såg ut att bli nöjd med vad hon fick också så allt blev bra ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: