jungletree

Young ppl!

Kategori:

Är det bara jag eller är alla bloggare typ 2 år?? Va nyss inne på look book och ser en tjej som är 14 och en annan som är 16. Hon som är sexton är typ känd här i Sverige och bloggar för Veckorevyn eller nåt nu! Sen har vi ju Ebba Zingmark som precis ska börja gymnasiet -.- Hon är ju typ värsta cool! Jag trodde hon var mycket äldre tills hon sa hur gammal hon va för några månader sen!
Men the most perfect example of this är väl ändå Tavi Gevinson aka. The Style Rookie? Freakin' famous och hon är typ 14! And she's really cool and has a really defined style! I didn't know my own name let alone have my own style when i was 14. These people are cool!
Och när blev jag värsta blogg gurun? xD Jag läste inte en enda blogg förut men nu har jag några som jag kollar in nästan varje dag. Förmodligen därför jag också började nu, man bli ju inspirerad.
Okej jag ska försöka skärpa mig och lägga upp lite bilder nu! Men inte nu (A)

Kommentarer

  • Not nerd... Ima Jerk :D säger:

    Nerd...

    2011-02-07 | 23:16:55

Kommentera inlägget här: