jungletree

Serious!

Kategori:

Wow i gotta get a little serious... Märkte att den läskiga tentan är den som är först, så nu är jag rädd (A) Ska börja plugga på riktigt nu. Hoppas jag är lika seriös imorgon bara ;)
Kollar på Sveriges Mästerkock nu, det gör mig hungrig... Önskar att jag orkade laga ambitiös mat. Blir jättesugen på dal med naan bröd nu. Och älgstek med sås, potatis och gelé. Och potatis och köttbullar! Stuvade makaroner med falukorv! Aaaahh food!
har glömt att berätta om filmen Eat, Pray, Love också! Jättebra film faktiskt. Jag blev inspirerad av den och glad, en riktig tjejfilm :) Jag vet inte riktigt vad det var som inspirerade mig faktiskt, eller på vilket sätt jag blev inspirerad men jag har typ lust att resa nu. Jag har aldrig riktigt gillat att resa men nu fick jag en otrolig lust att bara se mig om i världen! Jag har t.ex. aldrig varit på en vit strand med klarblått vatten, det måste man ju ha varit!
Eat Pray Love
Seriously, see this movie! And Julia Roberts never fails! I really love her. Jag gillar även typografin väldigt mycket på denna bild. Detta är vad som används på fodralet till filmen, på affischerna och, gissar jag, även i reklamen. Men det är väldigt bra färger som kompletterar varandra och gör att mer spännande. Färgerna passar även för vad de olika orden representerar för land :) See the movie and you will understand ;)
Just gotta tease ya'll with these photos aswell (A)
Awesome places around the world!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: