jungletree

Rambo!

Kategori:

Hahahaha tittar på en gammal säsong av Top Model och så kommer Whitney (the winner from the last cycle) och ska presentera nåt. En av tjejerna säger då detta "It's nice to meet someone who's been through all of this" och dom översätter det till "Det är roligt att träffa NÅGOT som har varit med om detta förut" :D It's like she's an animal! :D
Whitney Thompson - Cycle 10 winner of Top Model
Har gymmat idag också och jag börjar bli stark!! :D Jag närmar mig Rambo! Just look at this arm!
Jag och Rambo - Who is who?
Snart ser ni mig förmodligen i Rambo 11 eller hur många filmer dom nu har gjort!

Kommentarer

  • Rambo säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA i cant tell!!! XD

    Btw varför har du lagt in bilden på mig?

    Kände att ja visade för lite av min överkropp där..

    2011-02-10 | 22:00:03

Kommentera inlägget här: