jungletree

I am cool!

Kategori:

Jag har nu tränat i 2 timmar! Jag va inte så trött precis när jag kom hem men nu är jag het slut i armarna xD Jag tränar ju på Friskis & Svettis nu och gick först på Jympa Medel och sen gymmade jag en timme :) Hade jag fått välja hade jag ju absolut bara ha gymmat men mamma ville träna två pass och för att få skjuts va jag ju tvungen att anpassa mig!
Kollar på Den hemlige miljonären nu :) Jag gillade den brittiska versionen av det här programmet så jag hoppas att den svenska versionen är lika bra! Det är ett väldigt bra koncept tycker jag och det är roligt att se hur de växer som människor! Wow i'm so deep right now men I really feel like that! Det är en polska som är miljonär idag och jag gillar hennes attityd redan nu :D This is gonna be good :D
Jag är ledig imorgon :D Eller okej, ledig och ledig, jag har massa saker att göra men jag behöver inte åka in till skolan :) Hoppas hinna spela lite Call of Duty sen på kvällen också (A) Så typ några jätteroliga klipp igår på youtube från CoD! Eller okej jäteroliga är väl kanske att ta i men jag skrattade iallafall (A)
Isn't that totally cool??? :D Värsta oturen ju xD



hahahha jag vet inte varför det här är roligt, det bara är det (A)

Kommentarer

  • Superawesomemegacooldude säger:

    Hahahahahaha du e typ världens tönt!! (a)

    Men måste erkänna att d va roligt xD

    2011-02-02 | 00:21:50

Kommentera inlägget här: