jungletree

Epic fail, Epic fail, Epic fail, Epic fail - Jizz in my pants!

Kategori:

En kille sa det idag framför mig!! :D
Let me tell you the story. Jag skulle precis säga hejdå till Filip vid övergångsstället. Ett gäng ungdomar (yes, i'm telling this story like i was 90 years old) går förbi. Dom för ganska mycket oväsen men i don't give it too much attention. Helt plötsligt hör jag hur en av killarna brister ut i ett very high pitched laughter. En av tjejerna dom går med har halkat på isen på övergångsstället! Hon skrattar lite åt sig själv men försöker ändå snabbt ställa sig upp, och halkar igen! That is when i start closing up on them and i hear the magic words! One of the guys to the other - Epic fail, Epic fail, Epic fail, Epic fail - Jizz in my pants!
Okay for you who don't know what this is it probably sounds kinda disgusting. But let me tell you, it is not!
The quote comes from none other than Ray William Johnson, the second most subscribed person on Youtube. Han säger det i bl.a. denna video.
Ray William Johnson - Sponge Bobble
I guess I shouldn't be that impressed by that guy quoting Ray William Johnson. I mean, han har ju typ 2,5 miljoner tittare på varje klipp. Men det är ändå roligt n är sånt händer. Jag tittar ju liksom på honom 2 ggr i veckan och då är det roligt när an vet att någon annan också har sett det :)
Nu verkar det typ som att jag tycker att han är the greatest man alive men jag måste bara dela med den här låten också! Han har en ny kanal som heter Your Favourite Martian och denna låt är det första klippet han har lagt upp, and it's good!!
Your Favourite Martian Music Video - My Balls

Kommentarer


Kommentera inlägget här: