jungletree

Dagens outfit! typ...

Kategori:

Books, books and more books...
Jag borde inte klaga för jag har inte ens mycket att läsa men det är tråkigt! Mycket hellre sysslar jag med att göra andra saker. Som t.ex. model in my apartment ;)
hahaha jag satsar för mycket xD
Man kan ju dock även tolka detta som dagens outfit (A) Även fast min datas kamera är så dålig att man inte ser vad jag har på mig xD Men jag har i alla fall lagt ut bilder nu. Det räknas.
Sen får ni även se denna bild som jag faktiskt blev ganska nöjd med! That never happens! Jag brukar bli dålig på kort men denna va faktiskt okej. Okay I won't hype it too much now so you'll think it's like the shizzle or something...
Not too shabby, right?
Min sjal är från HM and i love it! Fick den i julklapp och i början överanvände jag den värsta mycket, så då slutade jag ett tag. Men nu tror jag att det är okej att överanvända den igen.

Kommentarer

  • mooooo säger:

    I love the fact that your blog is a lot more fashion!! do more outfits like this :D :D love it!!!!

    2011-02-20 | 01:58:36
  • moooo (again) säger:

    jag vet att jag borde slänga in en taskig kommentar också för att du inte ska bli för glad och självsäker, but I will let this one slip cuz I am tired today (and also I was happy about the fashion) but it doesn't mean you are safe... ever. DAMDAM DAAAAAAM

    2011-02-20 | 02:00:37

Kommentera inlägget här: