jungletree

COD

Kategori:

Asså nu Har jag spelat Black Ops hela dan... Det är lite sorgligt faktiskt... Men så kul!!! :D Så jag är nöjd ändå! (A) Jag borde läsa lite i min bok som låter så extremt spännande - Systemutveckling på 2000 talet... Doesn't it sound great...?
Kollar på Masterchef Sverige nu! Det är faktiskt riktigt bra :D Och så äter jag chips. Det konstigt, varje gång jag kollar på ett matlagningsprogram eller på ett program där folk går ner i vikt, då blir jag hungrig! Fat people make me hungry! :O
Nu ska jag åtegå till chipsen (A)

Kommentarer

  • Sumo säger:

    scary ass thumb :O:O:O



    och du är sick!! hur kan fat ppl make u hungry? u have a weird fetisch :O:o.o and I don't like u for it.



    Okay I do...but I don't approve of it.



    Okay I do... but I can't say I would do the same.



    Okay I do...



    okej sorry for the spamming XD

    2011-02-20 | 02:05:25
    Bloggadress: http://szom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: