jungletree

CoD istället för skola

Kategori:

Nu har jag varit hos Lena och spelat CoD istället för att plugga... Damn it.. Men d var kul! :D Det betyder dock att jag måste gå upp tidigare imorgon för att läsa..
Jag idag
Linne från BikBok, sjal från HM och jacka från Adidas. Jag kunde bara inte låta bli att ta på mig den idag, jag har saknat den (A)
Looking like a scary hamster/Magibon
Det är denna sjal som jag älskar! Men jag har den inte lika ofta som förut så då är det faktiskt okej att tycka om den :) Jag vet inte vad jag pratar om men jag har den iallafall inte lika ofta som förut :)
Hahaha jag va bara tvungen att visa den här bilden då jag tycker att jag ser sjukt läskig ut! xD Typ att jag säger; "Well well well... What do we have here.... I'm going to kill you now...."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: