jungletree

American Made

Kategori:

I fredags va jag på American Made festen på Münchenbryggeriet. Det var värsta roligt! Vet int enes varför för vi gjorde typ inget men det var ändå roligt! hade på mig en ny klänning från jc och jag en person kom fram och frågade vart jag hde köpt den och en annan gick förbi och sa "det va en jäkligt snygg dress du hade på dig!" :D So now I love these ppl! :D Har tyvärr ingen bild på det (eftersom filip, the cameraman, aldrig tar kort på mig... Bitch... (A)) men ska se om jag kan hitta bilder därifrån för massor av folk tog kort på oss xD It was like I was famous! ;)
En tjej vid namn Gnucci Banana uppträdde också. She was totally weird men jättecool! :D Det här va hennen bästa låt;
Gnucci Banana - Ayoba
Den va nästan bättre live också! Och hon va en riktigt bra live-performing artist!
Värdarna för kvällen va Adam Tensta och Jonas Jerebko (the only swede in NBA, rich as a motherf*cker). Vi missade Adam Tenstas första uppträdande men han uppträdde sen igen på kvällen men OK Wow!
Adam Tensta - OK Wow
Weird but totally awesome song! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: