jungletree

Ny Stereo!

Kategori:

För ett år sen köpte jag en stereo på Elgiganten av märket Bose. Den har krånglat en del sen dess och nu hade jag lämnat in den 2 gånger på service. Båda gångerna tog det över en månad(!!!). Jag var i krokarna idag så jag gick och frågade vad som hände med den. Jag förstod inte riktigt hur det kunde ta så lång tid. Och han i reklamationsdisken va the biggest bitch I have ever met! Han hittade på att saker hade hänt och att delar fanns i paketet som inte finns där! Jag fattade ingenting! Han sa att jag skulle få betala om jag vill lämna in den igen. Jag hade ju inte gjort nåt fel, det var fel på produkten i början! Jag blev så arg!
Sen gick jag in i butiken och pratade med en kille där för att se om det verkligen fanns såna där "plattor" som han i reklamationsdisken hade pratat om och frågade vad som faktiskt gällde för stereon. Denna kille var den bästa killen någonsin! Love this guy! Han gick bort en liten stund och sen sa han att jag får en ny :D Jag hade redan börjat planera sätt att hata på Elgiganten, typ skapa hatgrupp på Facebook,  använda konsumentköplagen (vad den nu heter) och alla sådana saker! Och så kommer han öch räddar dagen och julen sådär enkelt!
Så tack du snälla blonda kille på Elgiganten i Södertälje! Du gjorde min dag och jul! Och nu hatar jag inte längre Elgiganten :) Du är bäst! :D

Bose SoundDock. Väldigt bra stereo i övrigt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: