jungletree

Syster yster

Kategori:

Idag har jag varit med min syrra hela dagen. Vi har åkt runt och köpt städsaker, sen kläder och sist var vi bara hemma hos henne och spelade ut Uncharted och lagade mat. Vi lagade mat 2 ggr och den andra gången åt vi cevapcici med stekt potatis, så gott! Love!
Uncharted var kul fast lite läskigt mot slutet. Jag blir inte så lätt rädd längre för spel men jag tycker att det är läskigt när det är mörkt och saker springer emot mig och det var precis det som hände här i slutet! Jag blev typ jätterädd xD
Uncharted: Drake's Fortune
Väldigt roligt spel faktiskt ^^ Man får skjuta och allt men samtidigt leta efter en skatt och utforska härliga miljöer. Det var bara läskigt mot slutet när läskiga besatta människor anföll mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: