jungletree

Model face

Kategori:

Det har varit en bra helg! :)
Den började med en träning på lördag morgon kl 9 som faktiskt var riktigt trevlig :) Jag åkte sen på Alternativmässan i Solna. Det var så kul! Man mår så bra efter att ha varit där, energin är liksom så bra där. Jag fick tarot-kort lagda och sen tog jag ett aurafoto och jag var nöjd med all respons jag fick :) I'm cool ;)
Efter det åkte jag in till Stockholm och träffade Filip och så gick vi på nåt som vi inte visste vad det var xD Det visade sig dock vara en casting/klädbytardag :) Så vi satt mest bara där och kollade på när folk fotades. Sen i slutet kom fotografen och frågade om inte jag ville ta kort, so i did, och det var så kul!! :D Han va värsta nöjd med mig också och sa att det var roligt att fota mig :D Jag som trodde att jag blev värsta dålig på kort, men he seemed to love me! :D So good times for me :D
Det som är skumt är dock att jag fortfarande inte vet vad jag gick med på xD Asså vad ska fotona användas till, what do they mean by casting? I know nothing xD
Efter detta så slog jag och Filip ihjäl lite tid för att sedan fira Soms födelsedag. So this was an eventful day! :)
Söndagen spenderades med jobb och sen en rolig träning!
Great weekend!

Bild från när jag var på The Studio sommaren 2009

Kommentarer


Kommentera inlägget här: